sunnuntai 16. helmikuuta 2014

happy birthday for me !




  moooii !
Eli tosiaan tänää on mun synttärit niinku toi otsikko sen kertooki. Mä täytän siis 13 taino täytin jo  mut siis en niinku oo mitenkää muuttunu henkisesti :D. Mun synttäreit vietetään sukulaisten kaa vast ens viikol ja siihe on monii syitä ja yks on se ,että mun veli joka on intis nii se haluu tulla viettää niitä ja se ei olis voinu tulla tänä viikonloppuna viettää niit ,koska sielt ei pääse lomil täl viikol.Mut joo ei siit mitää enempää.Mut joo viime viikko meni  kokeisii lukemisella .kavereitten kanssa olemisella ja sairastellessa ,koska olin torstain pois koulusta ,koska mul oli flunssa ja olo oli iha hirvee. Se kyl harmitti ,koska sinä päivänä oli enkun koe joho olin lukenu ja penkkarit tuli ja sitt oli aerial. Mut kaikki kuitenki meni iha hyvi sit , koska mul oli säästetty karkkei ja tein enkun kokeen perjantai .Sit saatii myös matikan ja äikän kokeet viikolla ja niist sain sit matikast 7½ ja äikästä 9 jote iha hyvin meni ainaki toi äikkä. Mut joo ei mul muuta jote moikkaa ! :))


-amanda 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti